Home Suriname Man omgekomen door brand in Nickerie

Man omgekomen door brand in Nickerie

83
0
man-omgekomen-door-brand-in-nickerie

foto


Een man van middelbare leeftijd, bekend als ‘Johny’ is vanavond door verstikking omgekomen bij een brand op de hoek van de Sardien- en Puitaalstraat te Van Pettenpolder in Nickerie. Hij woonde alleen in het huis.

Bij aankomst van de brandweer was het huis, dat in lichterlaaie stond, op slot. Nadat de buren hadden aangegeven dat de bewoner zich waarschijnlijk in het huis bevond, werd de deur opengebroken. De man kon niet gered worden. Hij is vermoedelijk door verstikking om het leven gekomen. De ingeschakelde arts stelde de dood vast. 

De melding van de brand is gedaan door een buurtbewoner. Het pand was niet aangesloten op het elektriciteitsnet en was ook niet verzekerd.

De politie is nog bezig met het onderzoek. Volgens de buren was de man ongeveer een halfuur voor de brand naar de winkel gegaan, hij had een pot op vuur en was waarschijnlijk in slaap gevallen.